informace pro den závodu

organizační Informace

VÝDEJ STARTOVNÍCH BALÍČKŮ v Komunitním centru Lučina

  • 17.10. pátek 15:00-18:00
  • 18.10. sobota 7:00 – hodina před startem jednotlivých závodů
  • Firemním štafetám budou balíčky rozeslány na adresu firmy uvedené v registraci.VÝDEJ STARTOVNÍCH BALÍČKŮ
 
Maximální počet závodníků je stanoven na 1 300 bězců, proto prosím vy, kdo se chcete registrovat na místě, neotálejte.
 

ŠTAFETOVÉ KOLÍKY se vydávají v den závodu v infostánku H10 na náměstí.

  • štafetové kolíky se vydávají do 11:15
  • k vyzvednutí štafetového kolíku bude stačit nahlásit pouze název vašeho týmu
  • čip pro měření času u je ve štafetovém kolíku, bez něj se vám nebude měřit čas v závodě 

 

PARKOVÁNÍ

  • přilehlé parkování kolem ulic Na Nábřeží a U Stromovky
  • Centrální parkoviště Havířov, vjezd z ulice Na Nábřeží a Lipová
  • U městské sportovní haly Slavie 
 

ČASOVÝ HARMONOGRAM

registrace jednotlivých závodů se uzavírá hodinu před startem závodu

  • 9:00 otevřeny a připraveny partnerské stánky s jejich nabídkou
  • 10:15 PEGRES rodinný běh (registrace do 9:15)
  • 11:00 Memoriál Manfreda Kosela, 5 km
  • 12:00 Desítka, RBP štafety, RBP firemní štafety
  • mezi 13:30-14:00 zahájení vyhlašování a předání šeku HSC Moravia, dle posledního běžce 

 

TRIČKA

Při výdeji registrací KC Lučina je možné si zakoupit letošní jubilejní běžecké tričko značky KILPI
v hodnotě 500 Kč. Platba možná v hotovosti nebo QR kódem.

 

OBČERSTVENÍ

Na všechny závodníky čeká v cíli občerstvení v podobě polévky a nápoje. Ty budou k dispozici v cíli v
bílém stanu. Zase se stačí prokázat startovním číslem.

trička pro rok 2025